Ну тут нічого нового... Нажаль це всім відома слабка "сторона" майже всіх СЙ

Більш того - те що ви описали було б непогано доповнити декількома елементарними речами, бо без цього не факт що воно витримає ті ж самі 4-5 років

Я цей етап проходив.

Як мінімум вам зараз потрібно поміняти нижні шайби - це трохи зменшить шанси перекосу грибків. Не глобально, але зменшить.
І обов'язково залити всі кріплення антикором і прочистити і промазати болти кріплення. До речі - підтягувати їх кожні 5-10К теж ніхто не відміняв.
Як максимум - можете почитати мою тему про посилення кріплень кузова до рами.
http://ssangyong-club.org/forum/index.php?topic=9189.0Теж не панацея - але майже максимум що можна зробити. Більше, тільки різати кузов, добиратися до закладних гайок, міняти їх і болти на підсилені. Але то вже занадто, бо все одно у нас слабкий кузов, а його не поміняти.
Хоча воно і не треба якщо не катати на жорсткий офроуд постійно. У мене при помірному використанні машинки поза асфальтом кріплення після переробки і при постійному "обслуговуванні" вже 2 роки майже тримаються норм.