Правила форума!
0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.
У меня машин 5 ездит уже и радуются жизни!
За ремонт загнули 4840 грн.
Люди избегайте их. Это деньги на ветер.
Чіп-тюнінг Ssang Yong Actyon, 2.0 xdi, турбо-дизель, МКППДобрий день шановне товариство. Експлуатував я багато різних машин від народних до серйозних, переважно бензин, тому знаю як повинна їздити машина щоб приносити задоволення водію. Вже два роки катаюсь на Актіоні, люблю активний стиль їзди (адреналін), на ньому це виходить, але без кайфу, скоріше навіть з напрягом:1. Нееластичний;2. Думае перед тим як їхати;3. Власники Актіонів зрозуміють, треття передача прекрасно їде до 60 км/год, потім думає і знову починає їхати (ну дуже бісить);4. Педаль газу з водієм не дружить, начебто вона головна, а не я (надзвичайно бісить);5. З місця нормально не рушиш, тільки спокійно.Підсумок: їзда, як зубний біль, не сильний, але постійнониючий (дуже дратує), а керування своєю машиною повинно приносити задоволення, відпочинок (насолоду).Постійно були присутні дві думки, перша продати к чортумать (шкода нова машина), друга якимось чином виправити косяки довбаних корейців.Я живу у Львові, нажаль місцеві знахарі нічого путнього запропонувати не змогли. Благо є така штука як інтернет, знайшов сайт GT Club. Для людей, які мають хочаб мінімальне поняття як працюють (керуються) сучасні двигуни внутрішнього згорання, інформація на сайті викладена грамотно і доступно, це зразу підкупило.Довго не думав, подзвонив, домовився, приїхав в Київ. Пацани поміняли калібровки довбаної корейської прошивки (4 год), поїхали пробувати, по Київських корках на коротких відстанях дуже приємно встигали розганятись до 150 км/год.Вище вказані проблеми зникли. До Львова не доїхав, а долетів за 4.5 години, 530 км, розхід 8.2 л., швидкість 100—180 км/год, при такому режимі дуже хороший розхід. Третя передача думати перестала, почала просто летіти, з 40 до 100 просто куля. П’ята стала набагато резвішою.На машині тепер аж хочеться їздити, машина стала еластичною, приємною. Велике дякую GTclub.Андрій, Львів, ел. поштою
и как радоваются? плз показания и замеры до и после блока и каков прбег уже прошли и что/ничего не случилось?в чем разница с и без?
А в клубе есть уже у когото чип?