Більше року назад, взимку, затроїв двигун(пробіг 50 тис. км. бензин/газ). Записався на діагностику в АІС в м. Черкаси. Коли прийшлов час їхати на сто, троїть перестало. На АІСі сказали що двигло працює так як треба.
Пройшло пів року і влітку двигун знову затроїв(60 тис.км.), на цей раз я вирішив на сервіс не їхати, а порився на форумах і вирішив що то може бути проблема в свічках. Купив оригінальні - чек потух троїти перестало.
Пройшло ще пів року(70 тис. км.).По дорозі в Італію, будучи десь в Австрії, двигун знову затроїв. Зупинився, вставив стару свічку, поміняв котушки місцями - поїхало.
Повертаючись назад в Україну(75 тис. км.), десь в Словаччині знову та сама проблема. На цей раз ніякі маніпуляції з свічками і котушками не допомогли. Їду на 3-х циліндрах до найближчого сто КІА/HYUNDAI приблизно 30 км. Там мені сказали що взагалі нічим допомогти не зможуть. Але трапилось чудо, після пів годинної стоянки знову всі 4-ри циліндри запрацювали.
Приїхавши в Укрленд записався на хороше, по відгукам, сто АТЛ. Після комп'ютерної діагностики , як і очікувалось, сказали що все справне і добре працює. Проте порадили почистити газові форсунки ну і якби їздити на бензині. Звісно я поїхав на гбо сто, там спеціалісти провірили і дали вирок що чистити їх не треба з ними все добре.
Приблизно через два місяці(75 тис.км.) я знову на пару секунд відчув ті самі симптоми, чек загорівся і потух. Ще через 1 тис. км. зупиняючись перед світлофором, затроїв на пару секунд, проте check так і залишився горіти. Вранці я обдзвонив усі які знайшов СТО в Черкасах, але ніхто не погодився взяти на діагностику. Знову їду на АІС...
Далі йде вже якась істерика. На АІСі кажуть "все добже, не троїть", але помилку вони зчитати не можуть. Точніше можуть, але незнають що то таке. Порада від них: заправляйтесь більш якісним газом.
Їду в Львів, через 800 км. знову на пару секунд затроїло, загорівся чек, добре що хоча б в кінцевому пункті призначення. Врнаці ледь завелась, але троїть так що їхати неможливо. Зайшов на місцевий авторинок, купив аналогові свічки Денсо, котушку не знайшов, але замовив по інтернету. Замінив свічки - троїть стало менше, після повного прогріву ледь помітно. На місцевому СТО сказали що детонацій немає і проблема не в котушках. Check Engine так і залишився горіти...
Check горит на газу и на бензине?
Колись давним-давно(до історичного матеріалізму) був у мене Опель Кадет. Так оця іржава бляшанка періодично відмовлялася диринчати інакше, ніж на холостих обертах. А було оте відро з болтами просте як три копійки: однокамерний карбюратор там був всього-навсього. Так от, щоб цю залізну скотиняку заставити їхати, доводилося знімати корпус повітряного фільтру та верхню кришку самого карбюратора. А потім просто ставити все це назад. Якщо порівняти цю процедуру з сьогоднішнім життям, виглядало це як "перезагрузка роутера": вийняв з розетки а через кілька секунд знову вставив вилку в розетку. Так я на ньому й їздив, десь раз на три місяці його "перезагружав", так і продав. Якась причина звісно була, але я її так і не знайшов. Отак і в тебе: причина звісно є, десь щось не контачить, пробиває, відсиріває чи хз що ще.
Зараз пробіг 82 тис. км. Я в автомобілях геть нічого не тямлю, надіявся на автосервіси але і вони нічим не допомогли.
Думав що то свічки, але їх заміна не впливає кардинально на результат. Тільки дарма витратив гроші на два комплекти.
Думав що справа в котушках запалювання, але перестановка з робочого на не робочий циліндр нінащо не впливає. Навіть незнаю навіщо я замовив нову котушку - не розумію за що хапатись.
Можливо то справа в проводах, але купивати навмання нові це гарячка, вони здається 2500-3000 грн. коштують.
Підскажіть, в чому може бути проблема? Я вже боюсь кудись їхати і ніхто нічим не може зарадити.
...Можливо то справа в проводах...
Це дуже ймовірний варіант. І доволі часто буває так, що встановити на 100% вони це чи ні, можливо тільки шляхом їх заміни.
Check горит на газу и на бензине?
І на газу і на бензині троїть. Відкидував клєми з акомулятора, щоб зкинути помилку, але через пару км. знову загорається.
По перше, з'ясувати який циліндр перестає працювати. Це завжди видно по свічках. На тій, що погано працює, нагар завжди більший. Поміняти місцями з іншою, працюючою. Якщо на працюючій тєж з'явиться більший нагар, дивитись провода. А ще рекомендую під'їхати до нормального електрика. Уважно подивитись що з проводкою газової апаратури, можливо десь поганий контакт.
Це дуже ймовірний варіант. І доволі часто буває так, що встановити на 100% вони це чи ні, можливо тільки шляхом їх заміни.
А якимись там вольтметрами чи амперметрами, провірити це не можна? В цих справах теж не розуміюсь. Треба напевно якогось автоелектрика толкового знайти.
По перше, з'ясувати який циліндр перестає працювати. Це завжди видно по свічках. На тій, що погано працює, нагар завжди більший. Поміняти місцями з іншою, працюючою. Якщо на працюючій тєж з'явиться більший нагар, дивитись провода. А ще рекомендую під'їхати до нормального електрика. Уважно подивитись що з проводкою газової апаратури, можливо десь поганий контакт.
В тому то і справа що різні циліндри виходять з ладу, не зважаючи на справність свічки чи котушки. Короч буду шукати електрика.
В тому то і справа що різні циліндри виходять з ладу, не зважаючи на справність свічки чи котушки. Короч буду шукати електрика.
А як з'ясував, що різні?
Adik 17 Март 2019, 21:39:06
В нас машинка має бортовий комп'ютер. Тому все це - гадання на сцяках котів...
Треба взяти у когось чи придбати адаптер ELM 327, це на початок, задля того, щоб хоча б прояснити для себе, що відбуваєть та коїться і в якому циліндрі. Звичайно цій ЕЛЬМ впіймає тільки стандартні помилки. Він не впіймає якісь помилки та особливості Корандо. Та й ще є нюанси з помилками при роботі на бензині та на газу... Чи хоча б сказали, яку помилку висвітлювали ремонтувальники.
Подруге, коли останнього разу ви змінювали газові форсунки? Доречі їх змінюють, залежно від виробника і на 50тик., і на 70тик.
Потретє, такі ж сімптоми можуть бути і коли має місце перескок ланцюгу. Це чи хтось висвітлював тутички, чи десь я читав на іншому форумі про Корандо.
Отже, йдіть в таком напрямку.
Я б, спочатку, поїхав до гарних газівників та затестів би на компьюторі усілякі режими їзди та холостий хід, якщо ви кажете, що свічки нові. А газові форсунки треба було давно змінити, там ще й може треба вже й міняти редуктор.
Зранку знову троїло. Причому троїть так що вся вулиця в білій копоті вихлопних газів. Насильно прогрів двигун до 4 поділок - перестало троїти. Проїхав 100 км - Check потух. Далі до Черкас + 700 км. все працювало стабільно.
Намагався в Черкасах знайти толкових газівщиків, але поки не увінчалось успіхом. Мені встановили польську Оптіму, а до неї не у всіх є перехідники і програми. Замінив фільтри на ГБО, на вигляд вони були без копоті.
Зара буду шукати електриків. Якщо вони не допоможуть, буду міняти/чистити форсунки.
Замовив на Аліекспресі ELM 327. Дякую за пораду!
Как только хорошему газовщику вы скажите что троит и на бензине, и на газу Вас сразу отправят "привести машину на бензине в порядок" и только потом будут разбираться с газом. Так-что ищите специалиста по бензиновому двигателю.
В газовых фильтрах не может быть копоти. Парафин, сера и прочее - да.
Как-то попадалась информация о хорошем газовщике в Смеле. Поищите на газовых форумах.
Levis 18 Март 2019, 20:45:16
Я писал Вам в личку, наберите завтра дам телефон толкового диагноста в Черкассах.
десь щось не контачить, пробиває, відсиріває чи хз що ще. 
Я тут проаналізував і дійшов висновку: троїти починає в надмірно вологу погоду. Місцеві черкаські спеціалісти сказали, щоб я приїзджав тоді коли буде вологість і коли буде троїти, але я поки до них доїду то двигун прогріється. Напевно прийдеться викликати евакуатор чи просити когось щоб буксирували.
У мене до вас таке питання. Де можна придбати провода що до катушок під'єднуються? Можливо хтось знає їхній код.
...У мене до вас таке питання. Де можна придбати провода що до катушок під'єднуються? Можливо хтось знає їхній код.
Я не знаю де ті ваші проводочки продаються. Тому що я серйозна людина і їзжу на авто з
дизельним двигуном.
Levis 20 Март 2019, 10:17:42
Если причина во влажности, можно купить диэлектрический спрей и обработать все провода, на Вазах помогало.
Я тут проаналізував і дійшов висновку: троїти починає в надмірно вологу погоду. Місцеві черкаські спеціалісти сказали, щоб я приїзджав тоді коли буде вологість і коли буде троїти, але я поки до них доїду то двигун прогріється. Напевно прийдеться викликати евакуатор чи просити когось щоб буксирували.
У мене до вас таке питання. Де можна придбати провода що до катушок під'єднуються? Можливо хтось знає їхній код.
Можна подивитись тут
https://avto.pro/catalog/ssangyong/korando/provoda-vysokovoltnye-complect-m27478/Але не поспішай с заміною. Я так розумію, пробіг вашої машини до 100 тис., для виходу з ладу проводів ще ранувато. Треба спочатку уважно на них подивитись. Найпростіший варіант, ввечері заїхати кудись в неосвітлюване місце, відкріти капот і завести двигун. Якщо з проводами справді проблема, то можна побачіти іскри, які гуляють по пошкоджених проводах. Ще треба звернути увагу, чи не торкаються провода один одного, або металевих частин двигуна. Ну і, як вже сказали вище, обробити чимось провода, хоча б тим же силіконовим мастилом.