Всім привіт.
Купив 3 тижні тому Kyron 2008 2.0D. Пробіг 170к. Діагностику не робилося бо в місті попереднього власника не було де і чим. При покупці горів індикатор заміни свічок накалу, відповідно за це скинули невелику суму.
Після пригону на наступний день на морозі -9 він не завівся, запустили тільки з допомогою ефіру. Після того був поміщений в гараж із температурою +7. Заводився краще але також важко. Протягом дня заводився нормально. Далі було здійснено насупні дії:
1. Заміна клапанів на 2 форсунках - заведення без змін, мотор почав вібрувати, почав дуже туго їхати
2. Заміна всіх свічок накалу (2 прийшлося висверлювати) - на BERU
3. Заміна розпилювачів на всіх форсунках. Згенерували коди форсунок, в бортовий комп не прописали бо у них версія Delphi напевно стара. Появилася тяга, пропала вібрація.
4. Профілактика стартера - заміна якоря і бендикса.
5. Перевірка акумулятор (Bosh s4 029) - напруга норм, пусковий ток - більше 700 (-100 до нового), нагрузочною вилкою - норм, акумулятор випуск 2016.05
6. Дивився програмою delphi в момент запуску -тиск в рампі був в районі 500 бар
7. Помилок зараз немає ніяких, крім P0108 - але там напевно модулятор турбіни, ще не дійшли до нього руки. Чек не горить
Сьогодні зранку -10. Прогрів спіралями 3 рази, завівся після 3 разу крутіння по 5-6 сек.
Пікажіть експерти куди копати, бо із діагностикою у нас туго. Вже голова плавиться . Перший дизель у мене. Дякую.