Привіт усім!!!
Потребую нагальної поради клубу.
Корандо 2012р., 2.0 дизель механіка, 85 тис.
До того жодної настирливої проблеми з 0 пробігу не було, все як у всіх: випал фільтра кожних 800-900 км, посвистування паска у дощ, непрацюючий USB магнітоли, замінені втулки стаба, задній плаваючий СБ, і найбільша ложка дьогтю: лівий сальник коробки на 15 тис.
І тут з вчорашнього дня авто живе своїм життям: вихожду з ТЦ, пробую заводитися: стартер крутить, підгазовую і нічого, абсолютно нічого.
Спробував декілька раз: активність стартера однакова, світло не пригасає, все працює - відкинув АКБ.
При 3-4 обороті стартера загорався чек, але як відпусав ключа - одразу згасав - інших нештатних сигналів не було. На всякий випадок "скинув" комп клемою - не помогло.
Мотор не "кашляв", не "троїв", не "чіпляв" ЗОВСІМ! Тому я одразу подумав про іммобілайзер, так як добре знаю що в SY це хвороба.
Приблизно за хв 25, зганяв додому за новим ключем, чирк - і авто заводиться з пів оберта. Однак поки їхав додому горів "CHECK" і згас приблизно за 9хв. Це насторожувало, особливо як сьогодні зранку спокійно завівся зі старого ключа

Після обіду історія повторилася - не заводилася з обох ключів. Далі як в анекдоті: вийшов постукав по колесах, відкрив капот, порухав роз’єми і комп, трусонув трубки сажевого, похитав машину за релінги

- машина заводиться і так вже тричі сьогодні. Чіткого зв’язку з якоюсь з дій немає.
Якби контакт, який відповідає за подачу палива, то чому машина на ходу, на ямах, при активному русі НЕ ГЛОХНЕ? Записався на діагностику, але поки чекаю потребую Вашої поради.
ХЕЛП!
