« Последний ответ от Mukola 02 Июль 2025, 11:16:22 »
З'їздив в Кременчук на дизельне сто - проблема не в форсунках) зняли перевірили - там все більш-менш норм. А от паливний фільтр за 9000 км чорний((( Сажовий так і забитий. Після прожигу показує 24-30 % і поступово підіймається. По трасі прожиг ввімкнувся через 150 км.
« Последний ответ от VICTOR 22 Июнь 2025, 10:45:33 »
промийте сажевий. попробуйте міняти повітряний фільтр через 5000 км. або продувайте через 5 тис. або мийте. як по мені у вас росхід великуватий на 1 літр.
« Последний ответ от Mukola 21 Июнь 2025, 13:54:01 »
Всіх вітаю! Маю Корандо дизель, механіка, повний привід, 120 тис пробігу. Останнім часом дууууже часто став запускатися прожиг сажового фільтру - кожні 60-100 км. Змінив заправку - стало краще десь 100-150. Був на сто і там почистили трубки сажового - вони були забиті геть. Грішу на форсунки. Маю здогадку, що якась або декілька ллють і від цього каптить і забивається сажовий. Запускається двигун нормально, динаміка в нормі, розхід на механіці повний привід: коли немає прожигу 8-8,4, а коли часто прожиг 8,9. Також чути стрекотіння при розгоні. Підкажіть, будь ласка, чи правильно я підозрюю форсунки чи нє?
« Последний ответ от VICTOR 13 Июнь 2025, 10:25:17 »
нетреба нічого викручувати. мультиметром поміряйте опір свічей. повинен бути однаковий на всіх свічках. якщо опір однаковий то провірте чи приходить напруга на всі чотирі свічки.
« Последний ответ от BBCA 09 Июнь 2025, 16:23:59 »
Продам левый наконечник рулевой тяги CTR ,CE038L (CEKS-10L) для Ssang Young Rexton, Kyron, Actyon. Новый в заводской упаковке, заводской пакет не вскрывался. Цена ниже самой дешёвой по рынку. 400грн.