« Последний ответ от VICTOR 24 Декабрь 2023, 15:40:28 »
може турбіна а може не турбіна. як що масло збиралось довго то це нормально що там є масло (не багато). як що чистили недавно то це пагано як що масла багато. там щє подивіться масло в інтеркулєрі. треба до майстра по турбінам. наприклад до тих що ремонтують спрінтери.
« Последний ответ от Walun 23 Декабрь 2023, 19:56:42 »
Мабуть і до мене дішла черга. Завожу в ранці -5 якесь пошатування нестабільна робота двигуна ну і димок білий сикунд5 і потім все добре,їде заводиться без проблем,тіки ранок Стояла в гаражі 6 днів і я зняв патрубки холодної улітки,побачив у патрубку чайну ложку масла,скинув патрубок після інтеркулера до егр клапана,нагару нема але все в маслі. Це мабуть турбіна???
« Последний ответ от maple7 14 Декабрь 2023, 09:39:19 »
Вітаю Замінив демпферний шків колінвалу, обгонну муфту генератора, ремінь, паразитний ролик. Робота двигуна стала тихіше, проте при прогазовці, дзикаючий звук форсунки залишився. Більш за все його дає друга форсунка. Поки що спостерігаю. Пробіг машини 117 000. Може хтось поради хороший паливний фільтр для D20DTF?
« Последний ответ от vlad11 06 Декабрь 2023, 14:11:12 »
Djucka, ищите течь в авто. Например пятна на месте парковки или запах антифриза в салоне (течёт печка). Проверяйте уровень масла в двигателе, если будет увеличиваться, тогда возможно именно туда "убегает" ваш антифриз.