Правила форума!
0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.
Всем привет!Рассматриваю к покупке бензиновый корандо на переднем приводе. Скажите пожалуйста, как обстоят дела с запчастями на эту машину , где заказываете , все ли можно заказать. С какими проблемами можно столкнуться.Читал , что у них проблемное место цепь ГРМ . Стоит ли вообще рассматривать эту модель к покупке ?
Добрий день. У мене також бензинка, механіка, 4 AWD 2013р. Нова з салону. Пробіг 210000. Газ поставив на 5000 пробігу, тобто майже зразу коли купив авто.Особливого ремонту чи заміни якихось вузлів чи деталей майже намає. Навіть аміки всі рідні, при такому пробігу. Заміна велика була тільки радіатора двигуна (антифриз). Авто повністю влаштовує. Продавати, поки не збираюсь. ТО не дуже дорого, фільтра для ТО беру середньої цінової категорії, масло Мобіл 5w30 ХЕ. Поставлена кнопка прокрутки двигуна перед заводом. За це дякую форумчанам-кулібіним.))) Бажано не їздити по ямах, бо подушка двигуна задня рветься і коштує умовно не дешево.Десь так.
Добрий вечір. У мене поки що все добре. Мобіл беру у дистрибутора. І на Кадді Мобіл ллем вже не перший рік. Але в кадді ESP 5w30. Зараз пробіг на Корандо 5000 після заміни масла. Масло не чорне. Що у вас не знаю. І чому не 5w30, а 5w40? І обов'язково допуск XE.Можливо щось інше. Або масло неякісне-підробка, або щось потрапляє в масло. Може антифриз...До спеців потрібно.І ще, якщо у вас дизель, то дійсно масло після 2000-3000 буде чорне. Так в дизельному Кадді. І в інших дизелях. Це норма.