Правила форума!
0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.
Сьогодні, 24 травня 2017 року, набуває чинності постанова Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 № 141 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 року № 137 і від 31 травня 2012 року № 512» про введення обов’язкової фотофіксації проведення обов’язкового технічного контролю транспортного засобу.Всех спиливших ЕГР, выходи строится!
Документ 137-2012-п, чинний, поточна редакція — Редакція від 24.05.2017, підстава 141-2017-пКАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВАвід 30 січня 2012 р. № 137 КиївПро затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу{Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 485 від 23.09.2014 № 1138 від 23.12.2015 № 141 від 10.03.2017}ПОРЯДОК проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів1. Порядок проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів (далі - Порядок) визначає процедуру проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів, зареєстрованих уповноваженими органами МВС (далі - транспортні засоби), за результатами якої встановлюється їх придатність до експлуатації або неможливість експлуатації, крім таких транспортних засобів:{Абзац перший пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1138 від 23.12.2015}1) легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби - незалежно від строку експлуатації;
Интересно мне, кто колхозит ГБО на современные бензиновые автомобили?
А ЕГР придется таки вернуть, хоть вы плачьте, хоть вы войте!
Есть куча народу, которая поставила ГБО, но не внесла его в техпаспорт. Так вот это им повод нервничать а не нам.
Я, просто, не люблю дышать зловонными выбросами дизеля.Начиналось с Мазов, Кразов и Камазов со всякими бычками и зилками. А если человек, купивший нормальную машину и убрав, необходимые для экологии элементы конструкции не понимает, что он обсирает не только себя но и всех окружающих вреднейшими выбросами... Зря, только, что у нас такое "совершенное" и мягкое законодательство... Но, наверное, "под лежачий камень вода не течет"?Поэтому, начнем ужесточать законодательство...