Правила форума!
0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.
Довший час приглядався до Корандича. Морально настроївся на покупку і почав збирати грошики. Але останнім часом призадумався, чи воно того варте. Дизель з автоматом та ESP коштує 235 кілогривень. Якщо додати ще 4% в пенс.фонд при першій реєстрації - виходить 244. А Форестер 2009 року пропонують за 185. Нехай та скотина і жре літрів 14-15 по місту але ж різниця практично в 60 К не на користь Корандо! Хтось мав особистий досвід керування Форестером? Як він у порівнянні з СанЙонгом?
Максимальная комплектация корандо наверняка отличается от форестера не только расходом, возьмите подешевле без авторегулировки сидений и прочих наворотов, зато будет новая машина.
Знакомый купил бу и через пару месяцев поменял в ней почти всю ходовую и еще чтото...так в сумме получилось таже цена что и на новую..
вообще не ясно как можно сравнивать бу и новое. Сравните цены на новый форь с дизельным боксером и новый корандо на дизеле, тогда можно будет понять что дешевле. ))
Та воно то так, мені ті електрорегулятори крісел і задарма не потрібні але так вийшло що ESP i AT які я хочу лише в дорогих комплектухах. Хіба що розглянути бензин а не дизель але все одно ціна буде близько 210.А чого так вийшло? Не ганяв на діагностику перед покупкою чи проблеми так глибоко заховані були? І з яким пробігом брав?Чого ж не порівняти, з точки зору споживача цілком можна. Є певна сума грошей і постає питання який з зазначених корчів вибрати. Фореста який (новий) вважається крутішим і дорожчим але вже пробігав біля 60-тки? Чи Корандича, нового але дорогого?
Чого ж не порівняти, з точки зору споживача цілком можна. Є певна сума грошей і постає питання який з зазначених корчів вибрати. Фореста який (новий) вважається крутішим і дорожчим але вже пробігав біля 60-тки? Чи Корандича, нового але дорогого?
даже по той простой причине что бу это лотерея
Актіон не підходить, екстер'єр зовсім не пре. Про підводні каменюки з беушками я теж звичайно чув але якщо чувак не перекуп а власник, має сервісну книжку з кілометражами і відмітками про ТО тоді принаймні одометр навряд чи скручений. Залишається ризик що ДТП було і підрихтував, треба шукати експерта який перевірить чи не фарбувалась.Висока ціна на обслуговування - це звичайно серйозний мінус. Може субара зате менше ламатимецця? Nikola, як часто брат ремонтує?
Висока ціна на обслуговування - це звичайно серйозний мінус. Може субара зате менше ламатимецця?
гыыа покупка нового санйонга это типо не лотерея ?!?!например, лично я, после той "радости", что познал с новым СЙ потерял веру в новое совершенно и навсегда мой кайрон меня вытрахал за то все БУ, что у меня было до негоименно на новой машине я впервые поменял шаровые, впервые амортизаторы и еще много чему научился...а и еще впервые придется варить кузов, а ведь до кайрона у меня были десятилетки с пробегами 300к
К сожалению, та же лотерея, что и СЙ! а замена свечей - вообще "притча во языцах", но за их великолепный полный привод я готов это простить!
привод там конечно не плохой, НО, прикинув во сколько он обойдется по бензу (даже 2.0 на автомате будет жрать поболее чем корандо, а ехать при этом ваще не будет) я от него когда то отказался. А если уж говорить о том что поедет, а это 2.5 турбо, то надо иметь нефтяную скважину чтобы его прокормить. А так конечно, каждому свое. ))
Хтось мав особистий досвід керування Форестером? Як він у порівнянні з СанЙонгом?
С атмосферным мотором ну очень скучный. Если не смущают расходы на содержание, то гремучая смесь 2,5 диких турбокобыл+автомат+отличный полный привод = охренительное удовольствие от рулежки (даже унылый салон уходит далеко на задний план). Рулил, знаю.
Розглядається 2.5 атмосфера