Правила форума!
0 Пользователей и 3 Гостей просматривают эту тему.
В мене так само було. І ніхто не міг сказати, що то за фігня. Всі думали, що акум нормальний, оскільки крутить же. При чому заводилась десь після 10-20 спроби вмикання/вимикання. Коли один все-таки настояв на його дозарядці. Після цього заводилась нормально.Як мені пояснили, в нових машинах підсівшому акуму вистачає напруги, щоб крутити стартер, але не вистачає напруги на те, щоб електроніка підхопила старт.
Якось дивно, стартер явно потребує більше потужності
Як мені пояснили, в нових машинах підсівшому акуму вистачає напруги, щоб крутити стартер, але не вистачає напруги на те, щоб електроніка підхопила старт.
Тим не менше мені допомогло. Кажуть зараз все навиворіт, електроніка, щоб підхопити старт, потребує більше напруги ніж крутіння стартера.Наскільки це правда - не знаю.
это неправда и глупость.вам помогло потому что когда снимали акум на зарядку, восстановили хороший контакт в цепи, которая барахлила.никаких цепей, которые ,,подхватывают старт,, нет. все работает параллельно.
Victor, как думаете, есть смысл прикуриться? Мне просто не от кого. Надо искать дизельный мотор, может среди одноклубников :-/Я ещё пошевелю тот датчик, если найду. О котором в теме говорится.
Ну оке. А к ним ключами/руками прикасаться безопасно? В каком порядке снимать чтоб ёбом не токнуло?
Я ещё пошевелю тот датчик, если найду. О котором в теме говорится.
В таких случаях надо сразу менять аккумулятор. Проверено на собственном опыте два раза.И что самое интересное аккум умирает мгновенно.