Правила форума!
0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.
Посоветовали промыть топливный бак, ато мол грязь микрочастицы пробиваю фильтр и так далее и все отражается на форсунках,есть в этом смысл или нет.
Был на АИСе прописали заново все форсунки не помогло, обновили "мозги" управления (свежая 2016год) тоже самое, давление в рейке скачет от160 до 400 бар и ошибок нет, все руками разводят хоть собирайся и действительно в Кременьчуг едь. Я не про то что в АИСе плохие спецы просто нет технической базы минимальной в плане даже проверить датчик давления в рейке, нового нет, а есть рейка в сборе 5500 грн. заказуй мы проверим, дозировачный блок кажектся 7000грн. заказуй и мы с радастью проверим, а так что бы как деталь для проверки (эталон) и опредиления неисправности ничего нет.
Ашо так тихо, неужели все без проблем зиму отездили или раздел закрыт.
Вторник уже прошол, а проблемы я так понимаю остались если сообщеий нет о резльтатах вскрытия.
Я вже раніше писав в іншій темі про "стрекотіння" в межах 1500-2200 обертів. Нарешті добрались руки до цього: комп'ютер в нашій моделі мало що показує по форсунках, перевірили на скидання в зворотню магістраль.4-а форсунка - лиє втричі більше за інші.Зняли форсунки, понесли на стенди, протестували навіть на двох різних стендах - висновок "форсунки в ідеалі". Форси розібрали, змазали, зібрали. Дали знову на стенд. Видали коди (по 2 коди на форуснку - можу скинути скан листка як воно виглядає.). Прошили коди в комп ЕБУ.Результат: тяга значно підросла, особливо з 1500-1600 обертів. А от "стрекотіння" - залишилося. Стало менш дзвінким, проявляється в коротшому діапазоні - але не пропало. От тепер не знаю куди копати?Корандо, 136 тис. , 2.0 дизель, механіка.
Самого це стрекотання вже добило))) зараз лежу зі зламаною ногою і не можу зайнятися цим питанням. Але багато читаю інфи.І ось що вичитав:1. Низьке цитанове число в солярці. Щоб перевірити цей варіант треба залити присадку для підняття цитанового числа в бак з невеликою кількістю солярки, тому що всеж таки не рекомендують постійно їздити з присадкою.2. Неправильне відношення горючої суміші. Це вже питання і до якості солярки, і до прошивки. Мається на увазі явище мікродетонації, яке суттєвого поганого впливу на двигун не має, але так бісить. Щоб перевірити цей варіант необхідно у офіціалів обновити прошивку.Взагалі обидва варіанти пов'язані між собою.Зараз сам цього зробити не можу, але якщо і у Вас не вийде зайнятися цим питанням, то десь через місяць почну займатися, коли знімуть гіпс і почну ходити.Всеж здається мені, що це прошивка, яка не враховує якість нашої солярки))) Але якщо присадка допоможе, то це всеж таки сумішоутворення некоректне, яким керує все та ж прошивка)))Якось так. Я можу бути не правий.
Я вже різним паливом заправлявся, присадку hi-gear лию постійно. Зараз гадаю що Ваша теорія про "мікродеторацію" має сенс, оскільки форсунки я виключив (див. попередній пост). А стрекотіння виникає тільки під час різкого збільшення навантаження (непрогрітий двигун, оберти замалі для необхідного моменту і т.д.).Також під час останнього прожигу (коли форсунки кидають вдвічі більше палива) - я чітко відрізнив звук форсунок від цього стрекотіння/деренчання. У мене така виробилася стратегія:1. Зміна прошивки або іншої причини чому детонують клапана/гідрики.2. Перевірка і заміна шківу колвнвала.3. Перевірка і заміна подушок мотору.
(До речі шків в мене був трішки надірваним на 60000)