Автор Тема: Аномалія з двигуном  (Прочитано 1733 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн Petrovich Мужской

  • "Категория А - Автор"
  • ***
  • Корандо 2012г. 2.0 бензин, 4WD- МКПП, ГБО, МЭН
  • Страна: ua
  • Город: Киев
  • Марка автомобиля: SsangYong
  • Модель: Korando
Аномалія з двигуном
« Ответ #20 : 20 Март 2019, 17:16:10 »
  • Вверх
  • Вниз
  • Может в не попад, но когда-то попадалась информация что на Корандо перетирались  провода(где-то внизу в районе аккумулятора).  Может они и  замыкают  периодически на массу.

    Оффлайн vlad11 Мужской

    • "70" (уже не ученик)
    • **
    • КеНо ГуРу
    • Страна: ua
    • Город: Киев
    • Марка автомобиля: Rexton II 5-AT (2010) Full
    Аномалія з двигуном
    « Ответ #21 : 20 Март 2019, 17:33:57 »
  • Вверх
  • Вниз
  • Я бы однозначно начал с проводов.

    Оффлайн Schweppes Мужской

    • "70" (уже не ученик)
    • **
    • Город: Черкаси
    • Марка автомобиля: SsangYong
    • Модель: Korando
    Аномалія з двигуном
    « Ответ #22 : 20 Март 2019, 19:15:38 »
  • Вверх
  • Вниз
  • Я писал Вам в личку, наберите завтра дам телефон толкового диагноста в Черкассах.

    Сьогодні в Че дощило. Попросив знайомих відбуксирувати до діагноста що ви порадили.
    Короч попередній вердикт такий: окислення проводів в місцях "врізання" ГБО або ж самі "мізги" ГБО треба замінити, але це не точно.
    Тут трохи замкнене коло - троїть і на газу і на бензині. А провідки то з'єднані, впаєні. ГБОшники відправляють мене розібратись з бензином, а з бензинової діагностики шлють назад.

    З горем навпіл попросив на одному СТО подивитись якість тих з'єднань. По ідеї якщо від'єднати провідки ГБО і напряму залишити тільки бєнз всі циліндри повинні запрацювати.

    Оффлайн Adik Мужской

    • Белый Корандо, типо как розовый фламинга
    • "Категория Е - автоЭксперт"
    • *******
    • Gracias a Dios que hemos salido de estas honduras
    • Страна: ua
    • Город: рідне місто Харків
    • Марка автомобиля: SY STD 2WD МКПП бензин/газ
    • Модель: Korando
    Аномалія з двигуном
    « Ответ #23 : 20 Март 2019, 22:13:30 »
  • Вверх
  • Вниз
  • Доречі, це правильний хід з перевірки дротів високої напруги. І правильно, що треба обробити їх сіліконовим мастилом. Коли не найдете сіліконовий спрей, то я завжди замісць цього використовую ВД40, хоча ведеха значно дорожча за сіліконове мастило. Це тільки в екстренних сітуаціях. Чи коли береш у сусіда!  :az:
    Я вже з тазівською шохою колись так боровся. Допомагало!  :ay:
    Починати треба з бензину, щоб далі вже мати певні висновки. Але й газові майстри повинні бути гарними, а не "дядя з сусіднього гаражу".
    « Последнее редактирование: 20 Март 2019, 22:26:09 от Adik »

    Оффлайн Farol Мужской

    • "Категория А - Автор"
    • ***
    • Страна: ua
    • Город: Николаев
    • Марка автомобиля: Корандо 2014 , АТ , AWD , DLX-1
    • Модель: Korando
    Аномалія з двигуном
    « Ответ #24 : 21 Март 2019, 22:29:02 »
  • Вверх
  • Вниз
  • И , что ни одно СТО не может прочитать код ошибки  :ai: Ни в Австрии , ни в Словакии , ни в Украине ????

    Оффлайн Adik Мужской

    • Белый Корандо, типо как розовый фламинга
    • "Категория Е - автоЭксперт"
    • *******
    • Gracias a Dios que hemos salido de estas honduras
    • Страна: ua
    • Город: рідне місто Харків
    • Марка автомобиля: SY STD 2WD МКПП бензин/газ
    • Модель: Korando
    Аномалія з двигуном
    « Ответ #25 : 22 Март 2019, 11:32:09 »
  • Вверх
  • Вниз
  • Може й можуть, але пан звертався у сервіс центр Кія-Хундай.
    Тому ви заїдьте в нас на авторизований сервіс Кія-Хундай, що вони скажуть? Мабуть нічого, як і пану.

    Там десь вище пан писав, що він заказав ЕЛЬМ 327 для зчитування кодів з сервісного виходу компьютора автівки.

    Оффлайн Farol Мужской

    • "Категория А - Автор"
    • ***
    • Страна: ua
    • Город: Николаев
    • Марка автомобиля: Корандо 2014 , АТ , AWD , DLX-1
    • Модель: Korando
    Аномалія з двигуном
    « Ответ #26 : 22 Март 2019, 15:54:19 »
  • Вверх
  • Вниз
  • OBD сканеры не привязаны к марке машины , достаточно было его подключить и прочитать код ошибки . Ну а потом по ситуации   :bd:

    Оффлайн Farol Мужской

    • "Категория А - Автор"
    • ***
    • Страна: ua
    • Город: Николаев
    • Марка автомобиля: Корандо 2014 , АТ , AWD , DLX-1
    • Модель: Korando
    Аномалія з двигуном
    « Ответ #27 : 22 Март 2019, 15:56:33 »
  • Вверх
  • Вниз
  • Я заезжал в Николаеве на Хюндай , за мои деньги они с удовольствием сделали диагностику .

    Оффлайн Schweppes Мужской

    • "70" (уже не ученик)
    • **
    • Город: Черкаси
    • Марка автомобиля: SsangYong
    • Модель: Korando
    Аномалія з двигуном
    « Ответ #28 : 23 Март 2019, 11:45:22 »
  • Вверх
  • Вниз
  • На АІСі помилку вони не змогли прочитати, або скоріше просто відморозились. АІС в Черкасах це одне з найгірших і найдорожких СТО. Спеціплістів там немає, сервіс також відсутній.

    На АТЛ сказали, цитую: "пропуски в запалюванні...циліндр автоматично відключився...так зроблено щоб не убивався каталізатор". Звучить це якось нелогічно, а для мене так взагалі незрозуміло

    Будучи на автосервісі в Словакії, працівники вийшли,глянули що це Ssangyong і просто відмовились чимось допомогти. Причому я був як на офіційному сервісі KIA/HYUNDAI так і в маленькому приватному.

    Ще штук 5-10 сто просто відмовляли по телефону, мовляв такими авто не займаємось.

    Всі інші "ремонтники з гаражів", які заглядували під капот, були занадно примітивними для такої ситуації.

    Оффлайн Schweppes Мужской

    • "70" (уже не ученик)
    • **
    • Город: Черкаси
    • Марка автомобиля: SsangYong
    • Модель: Korando
    Аномалія з двигуном
    « Ответ #29 : 23 Март 2019, 12:06:31 »
  • Вверх
  • Вниз
  • З вірогідністю в 90%, проблему вирішено!

    Проблема була у місці під'єднання провідки ГБО. Від надмірної вологості вона закорочувала і вимикався один з циліндрів, причому кожного разу різний. Погана ізоляція + постійні вібрації(як не бруківка то черкаські дороги).

    Зверну вашу увагу, чітко визначити  що проблема була в ГБО чи з бензиновим обладнанням, не можливо було, так як провідка високої напруги впаюється один в одну. При перемиканні на газ чи на бензин результат обув однаковісінький.

    Спочатку симптоми були не дуже чіткими, але з кожним десятком тис. км. ставали більш вираженими. Дякуючи форумчанам і одному дядечкові з гаражів, вдалось дійти до вирішення проблеми. Ремонт обійшовся в 300 грн - скрутили та ізолювали провідку. Всього лише 300 грн. і така банальна проблема, а мороки, нервів та втраченого часу на 1.5 року!

    Оффлайн MasterT Мужской

    • Член клуба
    • "Категория С – Солидный водила"
    • ***
    • Страна: ua
    • Город: Киев
    • Марка автомобиля: SsangYong STD-1 МКПП AWD Газ
    • Модель: Korando
    Аномалія з двигуном
    « Ответ #30 : 23 Март 2019, 18:20:15 »
  • Вверх
  • Вниз
  • Коли мені ставили синалізацію і ГБО п'ять років назад в різних майстернях, обидва майстри казали, що спаювати проводи не потрібно, тільки скрутка і ізоляція.

    Оффлайн Farol Мужской

    • "Категория А - Автор"
    • ***
    • Страна: ua
    • Город: Николаев
    • Марка автомобиля: Корандо 2014 , АТ , AWD , DLX-1
    • Модель: Korando
    Аномалія з двигуном
    « Ответ #31 : 23 Март 2019, 19:03:39 »
  • Вверх
  • Вниз
  • Это показатель того  , как  врезку в проводку сделал не электрик , а газовщик : (
    « Последнее редактирование: 23 Март 2019, 19:12:31 от Farol »

    Оффлайн Adik Мужской

    • Белый Корандо, типо как розовый фламинга
    • "Категория Е - автоЭксперт"
    • *******
    • Gracias a Dios que hemos salido de estas honduras
    • Страна: ua
    • Город: рідне місто Харків
    • Марка автомобиля: SY STD 2WD МКПП бензин/газ
    • Модель: Korando
    Аномалія з двигуном
    « Ответ #32 : 24 Март 2019, 17:29:10 »
  • Вверх
  • Вниз
  • Царство рукожопів ніхто не відмінив!   :bm:

    Тому завжди треба звертатися до перевірених спеціалістів.
    Schweppes, вітаю з вирішенням проблеми!