Автор Тема: Погано заводиться  (Прочитано 750 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн bodyakov Мужской

  • Приезжий
  • Город: Тернопіль
  • Марка автомобиля: Ssang Yong
  • Модель: Kyron
Погано заводиться
« : 20 Декабрь 2018, 14:36:37 »
  • Вверх
  • Вниз
  • Всім привіт.
    Купив 3 тижні тому Kyron 2008 2.0D. Пробіг 170к.  Діагностику не робилося бо в місті попереднього власника не було де і чим. При покупці горів індикатор заміни свічок накалу, відповідно за це скинули невелику суму.
    Після пригону на наступний день на морозі -9 він не завівся, запустили тільки з допомогою ефіру. Після того був поміщений в гараж із температурою +7. Заводився краще але також важко. Протягом дня заводився нормально. Далі було здійснено насупні дії:
    1. Заміна клапанів на 2 форсунках - заведення без змін, мотор почав вібрувати, почав дуже туго їхати
    2. Заміна всіх  свічок накалу (2 прийшлося висверлювати) - на BERU
    3. Заміна розпилювачів на всіх форсунках. Згенерували коди форсунок, в бортовий комп не прописали бо у них версія Delphi напевно стара. Появилася тяга, пропала вібрація.
    4. Профілактика стартера - заміна якоря і бендикса.
    5. Перевірка акумулятор (Bosh s4 029) - напруга норм, пусковий ток - більше 700 (-100 до нового), нагрузочною вилкою - норм, акумулятор випуск 2016.05
    6. Дивився програмою delphi в момент запуску  -тиск в рампі був в районі 500 бар
    7. Помилок зараз немає ніяких, крім P0108 - але там напевно модулятор турбіни, ще не дійшли до нього руки. Чек не горить

    Сьогодні зранку -10. Прогрів спіралями 3 рази, завівся після 3 разу крутіння по 5-6 сек.
    Пікажіть експерти куди копати, бо із діагностикою у нас туго.  Вже голова плавиться . Перший дизель у мене. Дякую.

    Оффлайн bodyakov Мужской

    • Приезжий
    • Город: Тернопіль
    • Марка автомобиля: Ssang Yong
    • Модель: Kyron
    Погано заводиться
    « Ответ #1 : 20 Декабрь 2018, 14:45:17 »
  • Вверх
  • Вниз
  • Ще забув сказати компресія - 22,27,18,22

    Оффлайн Delphi Мужской

    • Партнер клуба
    • "Категория В - Водила"
    • **
    • Страна: ua
    • Город: Кременчуг
    • Марка автомобиля: Kyron / Rexton
    Погано заводиться
    « Ответ #2 : 20 Декабрь 2018, 15:24:12 »
  • Вверх
  • Вниз
  • Дивитись двигун. Дуже низька компрессія.

    Оффлайн sasha13 Мужской

    • "Категория С – Солидный водила"
    • *****
    • Страна: ua
    • Город: Киев
    • Марка автомобиля: VW Touareg Exlusive
    Погано заводиться
    « Ответ #3 : 20 Декабрь 2018, 15:38:52 »
  • Вверх
  • Вниз
  • щось рановато для двигуна
    170 тис всього
    в мене на 170тис взагалі по двигуну лише 2 свічки поміняв і все
    але компресія дійсно не та

    Оффлайн bodyakov Мужской

    • Приезжий
    • Город: Тернопіль
    • Марка автомобиля: Ssang Yong
    • Модель: Kyron
    Погано заводиться
    « Ответ #4 : 20 Декабрь 2018, 15:44:36 »
  • Вверх
  • Вниз
  • щось рановато для двигуна
    170 тис всього

    може скручений.
    Так все печально, бо кажуть ті специ що ремонтували форсунки, що 18 то ще не так печально і інші циліндри мають більше, то мало б 'схвачувати нормально'.

    Оффлайн Dorognik Мужской

    • "Категория А - Автор"
    • ***
    • Страна: ua
    • Город: Киев
    • Марка автомобиля: Ssang Yong
    • Модель: Rexton W
    Погано заводиться
    « Ответ #5 : 20 Декабрь 2018, 16:10:34 »
  • Вверх
  • Вниз
  • Не обязательно износ по двигателю,может масло дрянное лили,может перегревали,и залегли кольца.Может задубели маслосъемные колпачки и там мрачный нагар на тарелках клапанов,что не дает им прилегать плотно к седлам...Разбирать!А для начала перемерить компрессию другим компрессометром,Мало-ли:)

    Оффлайн bodyakov Мужской

    • Приезжий
    • Город: Тернопіль
    • Марка автомобиля: Ssang Yong
    • Модель: Kyron
    Погано заводиться
    « Ответ #6 : 20 Декабрь 2018, 16:14:17 »
  • Вверх
  • Вниз
  • Ще читав про такий варіант - підсос повітря десь, бо після маніпуляцій із форсунками і свічка там зверху щось трішки вологе таке. Звичайно ще протру насухо, але зараз так. Яка імовірність цього як причини?

    Оффлайн sasha13 Мужской

    • "Категория С – Солидный водила"
    • *****
    • Страна: ua
    • Город: Киев
    • Марка автомобиля: VW Touareg Exlusive
    Погано заводиться
    « Ответ #7 : 20 Декабрь 2018, 16:26:39 »
  • Вверх
  • Вниз
  • Ще читав про такий варіант - підсос повітря десь, бо після маніпуляцій із форсунками і свічка там зверху щось трішки вологе таке. Звичайно ще протру насухо, але зараз так. Яка імовірність цього як причини?
    підсос може буди тільки ДО нассоса високого тиску, а всьо що ти там бачиш зверху на головці то вже ПІСЛЯ
    може там щось не дотягнули трубку на форсунці воно десь підсикує того і мокре
    я як форсунки знімав щоб змастити тоже підсикувало але відкрутив закрутив і перестало

    Перше з чим тра розібратися то компресія - шо там не так... чи може не так міряють чи справді є проблєма з кольцами або клапанами або ще з чимось
    Потім вже думати про паливну

    ЄГР є чи викинутий ?

    Оффлайн bodyakov Мужской

    • Приезжий
    • Город: Тернопіль
    • Марка автомобиля: Ssang Yong
    • Модель: Kyron
    Погано заводиться
    « Ответ #8 : 20 Декабрь 2018, 16:37:08 »
  • Вверх
  • Вниз
  • Із ЕГР не ясно. Попередній власник казав що заглушений. Шланги від модулятора відєднані і в них вкручені болти. Пластинок  на стиках не помічено. Як воно заглушено не ясно.

    Оффлайн sasha13 Мужской

    • "Категория С – Солидный водила"
    • *****
    • Страна: ua
    • Город: Киев
    • Марка автомобиля: VW Touareg Exlusive
    Погано заводиться
    « Ответ #9 : 20 Декабрь 2018, 16:50:42 »
  • Вверх
  • Вниз
  • ... Шланги від модулятора відєднані ... Пластинок  на стиках не помічено.
    от це трохи дивно...
    а клапан є ? чи проставка ?якщо  клапан погано закритий і пластинок нема то воно буде впливати дуже сильно на роботу
    я як глушив то клапан також викинув бо він таки трохи завужує потік повітря і виточив просто трубу і фланець на 4 болти

    Оффлайн bodyakov Мужской

    • Приезжий
    • Город: Тернопіль
    • Марка автомобиля: Ssang Yong
    • Модель: Kyron
    Погано заводиться
    « Ответ #10 : 20 Декабрь 2018, 21:41:17 »
  • Вверх
  • Вниз
  • Тільки но підключився Delphi до авто, вилізла нова помилка P0400. Повязана із ЄГР, от читаю що воно таке.

    Оффлайн bodyakov Мужской

    • Приезжий
    • Город: Тернопіль
    • Марка автомобиля: Ssang Yong
    • Модель: Kyron
    Погано заводиться
    « Ответ #11 : 20 Декабрь 2018, 21:48:22 »
  • Вверх
  • Вниз
  • І ще в Delphi  знайшов такі параметри - Цилиндр дисбаланс(назва не точна) - всі по 2us, 3(той в якому найнища компресія 18) - 500us. в неті толкового пояснення що це таке нема.

    Оффлайн Ялот Мужской

    • "Категория А - Автор"
    • ***
    • Страна: ua
    • Город: Славутич
    • Марка автомобиля: Ssang Yong D20DT 6AT
    • Модель: Kyron
    Погано заводиться
    « Ответ #12 : 21 Декабрь 2018, 20:43:59 »
  • Вверх
  • Вниз
  • Тільки но підключився Delphi до авто, вилізла нова помилка P0400. Повязана із ЄГР, от читаю що воно таке.
    Ця помилка - результат видалення ЕГР. Не звертайте уваги. Розбирайтесь з компрессією.

    Оффлайн bodyakov Мужской

    • Приезжий
    • Город: Тернопіль
    • Марка автомобиля: Ssang Yong
    • Модель: Kyron
    Погано заводиться
    « Ответ #13 : 21 Декабрь 2018, 23:27:13 »
  • Вверх
  • Вниз
  • Ця помилка - результат видалення ЕГР. Не звертайте уваги.
    просто для розуміння як його видалили так що не видно металічних вставок, тільки шланги від модулятора відчепленні? Є якийсь спосіб без установки пластини. Чи може я її не побачив.

    Оффлайн Messir Мужской

    • Член клуба
    • "Категория А - Автор"
    • ***
    • Не злить - укушу!!!...
    • Страна: ua
    • Город: Одесса
    • Марка автомобиля: SY Kyron 2.0 TDi
    • Модель: Kyron
    Погано заводиться
    « Ответ #14 : 21 Декабрь 2018, 23:57:00 »
  • Вверх
  • Вниз
  • просто для розуміння як його видалили так що не видно металічних вставок, тільки шланги від модулятора відчепленні? Є якийсь спосіб без установки пластини. Чи може я її не побачив.
    Шланги заглушены, вакуума нет, клапан ЕГР теоретически должен быть в закрытом состоянии... Но это далеко не факт, поэтому и ставят прокладку-заглушку, чтобы потом не морщить извилины.