Автор Тема: CHECK двигуна  (Прочитано 140 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн Вова Айронмейден Мужской

  • "У" (ученик)
  • *
  • Страна: ua
  • Город: Червоноград
  • Марка автомобиля: Kyron
  • Модель: Kyron
CHECK двигуна
« : 19 Ноябрь 2016, 01:18:37 »
  • Вверх
  • Вниз
  • Мучаюсь вже півтора року, відколи поставив ГБО 4 покол. на 2,3. Отже: 1. Спочатку став горіти чек "бідна суміш". В результаті багаточисельних і коштовних регулювань газовщиків появились хлопки при роботі двигуна. Було знайдено пробитість ковпаків свічок - замінено ковпаки і силові кабелі свічок. Через тиждень після того здохла котушка запалювання.Замінено. 2. Ще через 2 тижні чек загорівся знову : Р0125 "слишком низкая температура охлаждающей жидкости для работи в замкнутом контурє". Після цього помічено і згадано, що так є давно, що стрілка температури ніколи не добирається навіть до половини шкали, а при їзді по трасі падає на 1/4 шкали.Замінено термостат - ситуація залишилась та сама. Помічено також, що при їзді на високих передачах при переході на нейтралку стрілка тахометра кілька разів коливається , поки не вибере стабілЬні оберти на  холостих, коливається навіть нижче 500об, двічі двигун в тій ситуації просто заглохав.ЩО З ЦИМ РОБИТИ, КАК СПАСАЦЦА????? icon_veed

    Оффлайн Вова Айронмейден Мужской

    • "У" (ученик)
    • *
    • Страна: ua
    • Город: Червоноград
    • Марка автомобиля: Kyron
    • Модель: Kyron
    CHECK двигуна
    « Ответ #1 : 20 Ноябрь 2016, 08:54:33 »
  • Вверх
  • Вниз
  • Мучаюсь вже півтора року, відколи поставив ГБО 4 покол. на 2,3. Отже: 1. Спочатку став горіти чек "бідна суміш". В результаті багаточисельних і коштовних регулювань газовщиків появились хлопки при роботі двигуна. Було знайдено пробитість ковпаків свічок - замінено ковпаки і силові кабелі свічок. Через тиждень після того здохла котушка запалювання.Замінено. 2. Ще через 2 тижні чек загорівся знову : Р0125 "слишком низкая температура охлаждающей жидкости для работи в замкнутом контурє". Після цього помічено і згадано, що так є давно, що стрілка температури ніколи не добирається навіть до половини шкали, а при їзді по трасі падає на 1/4 шкали.Замінено термостат - ситуація залишилась та сама. Помічено також, що при їзді на високих передачах при переході на нейтралку стрілка тахометра кілька разів коливається , поки не вибере стабілЬні оберти на  холостих, коливається навіть нижче 500об, двічі двигун в тій ситуації просто заглохав.ЩО З ЦИМ РОБИТИ, КАК СПАСАЦЦА????? icon_veed
    поїздив  250 км з поміняним термостатом. стрілка температури тримається на біляполовини шкали і не падає. чек не вибиває. Але при їзді на високих передачах при переході на нейтралку стрілка тахометра кілька разів коливається , поки не вибере стабілЬні оберти на  холостих, коливається навіть нижче 500об.Це нормально?

     


    Счетчики:

    Яндекс цитирования Каталог Vodila.UA Анализ посещаемости сайтов Рейтинг@Mail.ru