Автор Тема: Как СБУ пачками сажает украинцев за брелки с видеокамерой.  (Прочитано 1169 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн Dr_Zhalnin Мужской

  • 你他妈的,不是乌克兰
  • Админ))
  • "Категория Е - автоЭксперт"
  • *****
  • Страна: ua
  • Город: Киев
  • Марка автомобиля: SY KYRON 2.0 TDi турбодизель
  • Модель: Kyron
Февраль 12, 2013 - 21:05
На сегодняшний день, Служба безопасности Украины практически полностью прекратила осуществлять свои обязанности и бросила основные силы на поиск брелков и авторучек с видеокамерой, цена которых около $10 в интернет магазине. Поскольку искать реальных бандитов и задерживать милицейских коррупционеров опасно, СБУ решила набивать себе статистику только за счет обычных украинцев, которые купили себе мини-видеокамеру.


Напомним, что 7 февраля 2013 года, СБУ Херсона провела обыск в квартире журналиста "Дорожного контроля" Виталия Косенка в поиске такого вот брелка. Поскольку сбушники ничего не нашли, они прихватили с собой ноутбук. При этом, за все это время, СБУ не заинтересовали сотни фактов коррупции в ГАИ, которые были зафиксированы журналистами "Дорожного контроля". Это говорит о том, что СБУ окончательно превратилась в Службу брелков Украины главная цель которой - поиск миниатюрных видеокамер.

По этой схеме уже сотни украинцев получили уголовные сроки, в то время как реальные преступники и бандиты в погонах - продолжают сидеть в кабинетах и обворовывать народ. В СБУ прекрасно понимают, что милиционер-коррупционер может вывезти СБУшника в лес, а потому простых украинцев гнобить и шить им уголовные дела куда безопаснее. Цитируем обращение одного из адвокатов, которое детально раскрывает эту незаконную схему.
ВІДКРИТИЙ ЛИСТ — ЗВЕРНЕННЯ
У Верховній Раді України, за № 10299 від 03.04.2012 року зареєстровано законопроект за ініціативою Народного депутата України Боднар О.Б. «Про внесення змін до Кримінального кодексу України щодо відповідальності за незаконні збут або використання спеціальних технічних засобів отримання інформації», який опрацьовується в Комітеті з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності, та інших комітетах.


На даний час вже винесено десятки, а може вже й сотні обвинувачувальних вироків особам по звинуваченню за ст.359 та ст. 201 КК України (за незаконний збут та контрабанду спеціальних технічних засобів).

В порушення вимог ч.2 ст. 178 Цивільного Кодексу України законодавством не визначений перелік предметів, які відносяться до спеціальних технічних засобів : «...вилучення з цивільного обороту об’єктів цивільних прав, перебування яких у цивільному обороті не допускається, можливе лише на підставі та за умов, визначених законом»).

Стаття 57 Конституції України: «Кожному гарантується право знати свої права та обов’язки. Закони та інші нормативно-правові акти, що визначають права і обов’язки громадян, мають бути доведені до відома населення у порядку встановленому Законом.
Закони та інші нормативно-правові акти, що визначають права і обов’язки громадян, не доведені до відома населення у порядку встановленому Законом є нечинними.»

Законами України ці побутові предмети в цивільному обороті не заборонені і до списку заборонених не занесені. Якщо, на думку СБУ побутові предмети з міні камерами в цивільному обороті заборонені, чому СБУ відповідно до ст.. 57 Конституції України та ст. 178 ЦК України не доводить це до відома Українців та не запропонує добровільно здати такі речі до правоохоронних органів, як це щорічно робиться під час місячника по добровільній здачі незареєстрованої зброї?

В Україні правоохоронні органи протиправно, поза правовим полем, репресують, «розкуркулюють» громадян України, а суди приймають несправедливі вироки. При цьому, не реагуючи на істотні порушення кримінально — процесуального законодавства України, не дотримуються норм Конституційних прав та свобод людини, Законів України, норм Конвенції з прав і основних свобод людини, при відкритті кримінальної справи, проведенні досудового та судового слідства.

Складається парадоксальна ситуація: які предмети відносяться до СТЗ громадяни не знають, але купуючи, чи продаючи їх автоматично становляться суб"єктами кримінальної відповідальності, за що передбачено покарання — позбавлення волі до семи років. За мірою покарання ці дії прирівняні до групового зґвалтування ( до речі, за катування нашим законодавством передбачено покарання у вигляді позбавлення волі всього лише до п«яти років —ст.127 КК).

Схема відпрацювання для «галочки» ст.359 КК працівниками СБУ дуже проста і безпрограшна. Оперативні працівники СБУ провокують громадян на здійснення дій, пов’язаних з продажем, передачею їм предметів, які вони ж самі замовляють (брелоків чи кулькових ручок з функцією відеокамери). Така дія заздалегідь оформлюється як оперативна закупівля заборонених предметів (хоча законодавством не визначено перелік заборонених предметів, що відносяться до спеціальних технічних засобів).

Оперативний працівник залучає спеціаліста для підготовлення сфальсифікованого висновку про начеб то приналежність закупленого в громадянина предмета до СТЗ НОІ. При чому спеціаліст, не несе кримінальної відповідальності за наданий ним висновок, але цей самий висновок є підставою для порушення кримінальної справи відносно громадянина. Далі порушується кримінальна справа за статтею 359 КК України.

Після виконання такого «замовлення» громадянина затримують начебто за вчинення кримінального злочину. Далі — зненацька обшуки у їх помешканнях, продавців ручок відправляють до КПЗ ( у кращому випадку), а то й до СІЗО на весь термін ведення слідства.

Слідчим здійснюється тиск на підозрюваного з метою домогтися добровільного визнання вини у начебто вчиненому злочині. При відмові підозрюваного від визнання своєї вини — усувають адвоката, і без свідків застосовують до підозрюваного психотропні препарати, доводячи його до стану повної недієздатності. Потім домагаються від нього підписання завчасно заготовлених протоколів допиту з визнанням вини у скоєному злочині. Ці протоколи використовуються в досудовому слідстві та в суді, як докази вини обвинуваченого громадянина.

Вже з самого початку ведення слідства (ще до вироку суду) в пресі створюється імідж «шпигуна» та «контрабандиста» (gorod.cn.ua/news_23734.html) і все це в порушення таємниці слідства видається з прізвищем громадянина з ціллю морально задавити та вибити добровільне зізнання в продажу та купівлі СТЗ.