SsangYong club
Модельный ряд Ssang Yong (гараж) => Kyron => Двигатель и КПП Kyron => Тема начата: Вова Айронмейден от 19 Ноябрь 2016, 01:18:37
-
Мучаюсь вже півтора року, відколи поставив ГБО 4 покол. на 2,3. Отже: 1. Спочатку став горіти чек "бідна суміш". В результаті багаточисельних і коштовних регулювань газовщиків появились хлопки при роботі двигуна. Було знайдено пробитість ковпаків свічок - замінено ковпаки і силові кабелі свічок. Через тиждень після того здохла котушка запалювання.Замінено. 2. Ще через 2 тижні чек загорівся знову : Р0125 "слишком низкая температура охлаждающей жидкости для работи в замкнутом контурє". Після цього помічено і згадано, що так є давно, що стрілка температури ніколи не добирається навіть до половини шкали, а при їзді по трасі падає на 1/4 шкали.Замінено термостат - ситуація залишилась та сама. Помічено також, що при їзді на високих передачах при переході на нейтралку стрілка тахометра кілька разів коливається , поки не вибере стабілЬні оберти на холостих, коливається навіть нижче 500об, двічі двигун в тій ситуації просто заглохав.ЩО З ЦИМ РОБИТИ, КАК СПАСАЦЦА????? icon_veed
-
Мучаюсь вже півтора року, відколи поставив ГБО 4 покол. на 2,3. Отже: 1. Спочатку став горіти чек "бідна суміш". В результаті багаточисельних і коштовних регулювань газовщиків появились хлопки при роботі двигуна. Було знайдено пробитість ковпаків свічок - замінено ковпаки і силові кабелі свічок. Через тиждень після того здохла котушка запалювання.Замінено. 2. Ще через 2 тижні чек загорівся знову : Р0125 "слишком низкая температура охлаждающей жидкости для работи в замкнутом контурє". Після цього помічено і згадано, що так є давно, що стрілка температури ніколи не добирається навіть до половини шкали, а при їзді по трасі падає на 1/4 шкали.Замінено термостат - ситуація залишилась та сама. Помічено також, що при їзді на високих передачах при переході на нейтралку стрілка тахометра кілька разів коливається , поки не вибере стабілЬні оберти на холостих, коливається навіть нижче 500об, двічі двигун в тій ситуації просто заглохав.ЩО З ЦИМ РОБИТИ, КАК СПАСАЦЦА????? icon_veed
поїздив 250 км з поміняним термостатом. стрілка температури тримається на біляполовини шкали і не падає. чек не вибиває. Але при їзді на високих передачах при переході на нейтралку стрілка тахометра кілька разів коливається , поки не вибере стабілЬні оберти на холостих, коливається навіть нижче 500об.Це нормально?