SsangYong club
Модельный ряд Ssang Yong (гараж) => Вокруг Ssang Yong => ........VS........(муки выбора) => Тема начата: Vlotsk от 02 Март 2013, 00:37:55
-
Спочатку маленький вступ.
Я про авто ніколи не мріяв. Не зачитувався журналами, не витріщався на машинки, поняття не мав про їх будову і яка педаль за що відповідає. Але в якийсь момент вирішив що в плані розвитку особистості буде корисно отримати права. Сказано - зроблено, записався в автошколу. На першому ж практичному занятті інструктор пропустивши всякі там прелюдії і попередні ласки сказав сісти за кермо і їхати. Діло було зимою і на ушатаному жигулі але справі це не завадило, довелось сісти і поїхати. Потрохи втягнувся, ближче до кінця курсів доволі спонтанно було прийняте рішення придбати дуповозку, а саме класичну модель від флагмана вітчизняного корчобудування ЗАЗ - Таврія. І почалось Служив мені цей самий ЗАЗ вірою і правдою майже 7 років. Десь на 6-му році служби в кишені зашелестіли масово грошові знаки а в душі демон гордині почав все гучніше заявляти про те що людині в моєму віці їздити на такому корчі вже не гонорово. З огляду на це було прийняте рішення брати новий ТЗ.
Проблема вибору.
Моя персональна національна тваринка - жаба завжди вирізнялася хорошим здоров’ям і відмінною фізичною підготовкою. Тому якщо в мою голівоньку і закрадалися думки про нове авто - то його потенційна вартість завжди була жорстко лімітованою. Десь в 2008 ледь не взяв Geely CK. (Що цікаво: після приміряння на себе СК сів в рекстона і жахнувся, здоровенний сарай, зад автомобіля ледь видно в дзеркалах - ну його нах). Після цієї невдалої спроби з китайцем була взята досить велика пауза і от десь на початку 2012-го я знову звернув свій погляд на виріб з піднебесної - кхитайський мерседес джилі емгранд. Емгранд коштував біля 110к і був, в принципі, доволі достойним варіантом, але я зробив стратегічну помилку. Перед тим як посидіти в емгранді я взгромоздився в коранду. Після коранди і я і дружина гостро відчули що душа вимагає джипа і китаєць буде лише жалюгідним компромісом. Як наслідок - придбання корча було знов відкладене, я почав далі накопичувати грошові знаки, переглядати обосрєнія в яких нахваляють корандича і приміряти його як потенційну покупку. Навіть зареєструвався тут, на форумі санйонговодів :)
Перша тріщина в наших стосунках з корандо пробігла коли я взнав ціну комплектації з AT і ESP. В моїй особистій класифікації автобрендів санйонг особливо не котувався і займав місце трохи вище від китайців. Думаю, це для багатьох “не посвячених” так. Як би там не було, але коли відповідаєш на запитання “яке авто взяв” то не хочеться чути у відповідь “а чого не взяв якусь нормальну машину?” або “це китаєць, так?”. Колись раніше коли мій знайомий придбав санйонга я з нього жорстко прикалувався і жартував на тему що він придбав авто “з непристойною назвою”. Тому коли я взнав що за це чудо треба буде вивалити в районі 230к - відразу захотілось розглянути інші варіанти. Тут, на форумі, я просив дописувачів висловитись на тему що буде краще - корандо за 230 чи форестер за 180. trofimich і sasha13 порекомендували ландкрузера :). Навіть після цього я все ще значною мірою схилявся до коранда але на вихідні ми з дружиною вирішили прошвирнутися по автосалонах. Сіли в спортаж - нормально. Потім був соренто, він стояв ближче до вітрини (спортаж в затінку) - і це було ВОНО. МИ ВІДЧУЛИ БДЗИНЬ. Може через те що він був гарно освітлений, може через те що був просторий - але після того ми залізли в ЦР-В, джук, кашкай, х-траіл, КОРАНДО - і зрозуміли що все інше крім соренти буде компромісом. Але ж ця паскуда з автоматом коштує понад 250 а це перевищує мої ресурси! Капець всім сподіванням...
Але все склалося як найкраще. Через день чи два я зустрів на ria оголошення про продаж арабських santa fe (що практично = соренто) по 230. А ще через день абсолютно випадково наштовхнувся на оголошення про продаж піврічної соренти яку вдалось сторгувати за 224. Це мабуть була доля - що я запустив пошук в цьому ціновому діапазоні (вперше) і наткнувся на неї, вчора виставлену на продаж. Так що тепер я щасливий власник сараю від кіа але в мене все ще тепляться ніжні почуття до корандо як до першого, незбувшогося кохання в сегменті SUV. Сподіваюсь, шановне товариство не буде проти якщо я буду тусуватися на даному форумі.
-
Я уверен что на форуме будут рады общению с владельцем другой марки и возможно вы более подробно расскажите о минусах и плюсах вашей новой машинки.....
Это будет большой опыт и информация для пользователей
-
У рекстона и соренто разница в 3 см, вместо нового корейца взяли Б\Ушного корейца, дай Бог чтоб вам машина служила хорошо, но лично мне совсем непонятны принципы подбора автомобиля. viannen
-
Троянди і виноград - красиве й корисне..... viannen
-
И я не понял. Ведь за 224 т можно взять нормальний Корандо. Имею ввиду с хорошей комплектацией. Я не осуждаю - нет, ни в коем случае. Просто рассуждаю. :ay:
-
Ну от перестав мене плющити Корандич - і все тут. Спочатку в порівнянні з китайцем - видався супер машинкою але потім запала в душу Сорента. А купляти машинку орієнтуючись в основному на ТТХ - це не моє. Має бути любов. :ba:
-
Має бути любов.
100%
Я с женой также выбирал....Жена выбирала по фейсу а я по тех. характеристикам
-
І ще хотілось би згадати один фактор, який мене особисто трохи напружив. У всіх салонах знижки на авто 2012 року, досить таки смачні - і тільки дилери санйонга знижки не дають та ще й лякають що авто 2013 року будуть дорожчі (це було десь за тиждень до того як таки зробили ті 3 тисячі знижки). Дивний якись стиль ведення бізнесу.
-
Vlotsk, ничего удивительно....)))Чтото мне кажется что на АИСе мало профессиональное руководство, ведение бизнеса оставляет быть лучшим....
А вообще из года в год одно и тоже...))) Скидки на машины предыдущего года вкусны в феврале- марте
-
Vlotsk Согласен с Вами, по поводу любви. Я тоже машину выбираю, как бы не банально это звучало, душой и сердцем.
-
Диалог с товарищем:
FiliP (14:08:27 3/03/2013)
развелось кайронов,понимаешь ли... прям перед тобой мимо меня еще 2 белых проехало
sdv (15:29:13 3/03/2013)
они размножаются делением :-D
Видимо АИС скидки не делает потому, что йонгов и так неплохо берут :)
-
Диалог с товарищем:Видимо АИС скидки не делает потому, что йонгов и так неплохо берут :)
Это точно, ,) знакомый уже второй месяц ждет своего коня...
-
блин ... когда купил ... увидеть Kyron или Rexton ? ну на крайняк носарика Action - чуть не мигал от счастья ....
Сейчас ... вышел покурить - проехало 3 Kyron ... етить... банальщина.
А вот Korando ... ну хоть убей не могу выципить из потока взглядом. Пока в упор не упрусь и лейбл не рассмотрю ... не узнаю. Видать не заточен.
-
AI70, у SY на Korando (New Actyon) просто уже кокс закончился... icon_veed
а "старых" моделей действительно дофига - меня на СТО, где сетку ставили в решётку, так и спросили: "чё их так много-то стало?!". На что я ответил: последний кореец, у которого "много машины за мало денег". Видать денег у народа не валом, вот и ездят на что хватает, тем более год дракона был :bp: Сегодня пока на работу добрался - два белых Kyron встретил за 8 км пути, не считая других цветов и моделей. Всего штук 7 :dk:
-
сів в рекстона і жахнувся, здоровенний сарай
соренто, він стояв ближче до вітрини (спортаж в затінку) - і це було ВОНО
Странный выбор... Если Рекстон большой, то Соренто никак не меньше...
-
Странный выбор... Если Рекстон большой, то Соренто никак не меньше...
нА МОЙ ВЗГЛЯД НЕ СРАВНИМО МЕРС И ИСУЗУ, СОРЕНТО И РЕКСТОН, ХРЕН С ПАЛЬЦЕМ (ИЗВЕНИТЕ СЛОВ ИЗ ПЕСНИ...) :drive1:
-
абсолютно випадково наштовхнувся на оголошення про продаж піврічної соренти яку вдалось сторгувати за 224.
в каком кузове (рестайлинг?), какой мотор и кпп, комплектация?
мне Соренто очень нравится. Но по старому кузову слишком много нареканий на работу подвески, поэтому не рассматривал. А на новый и ценник задрали высоко, и у официалов нет бензин+АКПП (дизель+АКПП просто "корейский космос" по цене). Поэтому и интересно, что Вам удалось за 224 т приобрести.
-
нА МОЙ ВЗГЛЯД НЕ СРАВНИМО МЕРС И ИСУЗУ, СОРЕНТО И РЕКСТОН, ХРЕН С ПАЛЬЦЕМ (ИЗВЕНИТЕ СЛОВ ИЗ ПЕСНИ...) :drive1:
Странное сравнение...
Мерсы лидеры в премиум седанах.
А вот из 4х4 туда, где нужно именно 4х4, я бы ещё подумал гелик или исудзу, об МЛ даже разговаривать не будем.
-
Розумію автора теми, тому що вибір у мене теж пробігав поміж Соренто. А причина логічна: Корандо при скромних зовнішніх габаритах дає феноменальний простір салону, який смівмірний тільки з паркетниками вищого класу (окрім багажника звісно). Тому в тісноту конкурентів по класу (попередній Куга, наприклад) повертатися не хочеться.
Попри те, Соренто я відкинув бо величезні габарити авто були віддані на з'їдання багажнику. А салон по простору аналогічний Корандо. Та й по акційній ціні (277 тис.) тоді не було бажаного кольору.
Але мотор (2.2 CRDI Theta-II)! Який мотор!!! :ba:
-
что-то топикстартер пропал. Наверное любов до Корандо була нетривалою :-)
да, 2.2 на Соренто разгоняет такой сарай очень живо. кажется из 10 сек даже выбегает!
думаю автор нашел бензинку в дорестайлинговом кузове. очень уж цена гуманная.
-
Бензин, модель R 2011 чи якого там модельного року. AКПП, mid. Багажник дійсно нереально великий але мене це влаштовує. А по салону то мені здалось що місця все ж суттєво побільше ніж в корандичі.
-
Апдейт: минуло 8 років, сорентич все ще в строю. Поломок практично не було але це ймовірно тому що я їзджу як міфічний "пенсіонер тільки на дачу", пробіг на даний момент біля 59. Якби пробував продати - ніхто мабуть б не повірив що не скручено.
-
Апдейт: минуло 8 років, сорентич все ще в строю. Поломок практично не було але це ймовірно тому що я їзджу як міфічний "пенсіонер тільки на дачу", пробіг на даний момент біля 59. Якби пробував продати - ніхто мабуть б не повірив що не скручено.
Киа тех лет очень надежные авто, пусть радует и дальше!
Насчет пробега - я поверю. Владею Киа Маджентис, у меня почти 4 года, мой пробег около 20000 км за это время (за этот год только 1370 км проехал:). Даже взяв по низу рынка мозги не любит - в обслуге копейки, ТО=1000 грн, в заправке тоже шара (140 грн на сотню). Все время сравниваю с обслуживанием и заправкой Рекстона, так и не могу решится на покупку СЙ:)
п.с.
чтобы поверил будущий покупатель веду дневник на драйве с фото спидометра и состоянием авто, хотя мне до лампочки поверит или нет, просто как доказательство что такие авто существуют.