SsangYong club
Модельный ряд Ssang Yong (гараж) => Korando-New Actyon => Двигатель и КПП Korando-New Actyon => Тема начата: Mukola от 21 Июнь 2025, 13:54:01
-
Всіх вітаю! Маю Корандо дизель, механіка, повний привід, 120 тис пробігу. Останнім часом дууууже часто став запускатися прожиг сажового фільтру - кожні 60-100 км. Змінив заправку - стало краще десь 100-150. Був на сто і там почистили трубки сажового - вони були забиті геть.
Грішу на форсунки. Маю здогадку, що якась або декілька ллють і від цього каптить і забивається сажовий.
Запускається двигун нормально, динаміка в нормі, розхід на механіці повний привід: коли немає прожигу 8-8,4, а коли часто прожиг 8,9. Також чути стрекотіння при розгоні.
Підкажіть, будь ласка, чи правильно я підозрюю форсунки чи нє?
-
промийте сажевий.
попробуйте міняти повітряний фільтр через 5000 км. або продувайте через 5 тис. або мийте.
як по мені у вас росхід великуватий на 1 літр.
-
З'їздив в Кременчук на дизельне сто - проблема не в форсунках) зняли перевірили - там все більш-менш норм.
А от паливний фільтр за 9000 км чорний(((
Сажовий так і забитий. Після прожигу показує 24-30 % і поступово підіймається. По трасі прожиг ввімкнувся через 150 км.
-
Попитав за промивку: кажуть, що таке собі. Вистачає на пару тисяч км і знову забивається(((