Автор Тема: Падають оберти!  (Прочитано 354 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн bohdanlutsk Мужской

  • Приезжий
  • Страна: ua
  • Город: Луцьк
  • Марка автомобиля: SsangYong
  • Модель: Actyon
Падають оберти!
« : 12 Апрель 2018, 22:30:09 »
  • Вверх
  • Вниз
  • Вітання. Машина заведена і прогріта, включаю кондиціонер - починають падати оберти до 200-300, машину трясе ривками. Вимикаю - все стабілізується. На газі і на бензині однаково, заміна свічок результату не дала.
    При русі оберти не замітно падають, лише втрачається тяга, наче парашут відкрився.

    Оффлайн Самолет Мужской

    • Член клуба
    • "Категория В - Водила"
    • ***
    • Страна: ua
    • Город: Днепр
    • Марка автомобиля: SsangYong
    • Модель: Rexton II
    Падають оберти!
    « Ответ #1 : 13 Апрель 2018, 08:48:43 »
  • Вверх
  • Вниз
  • Ну так а що Ви хотіли - на бензинових двигунах вмикання кондиціонеру дійсно відчувається, це нормально. На дизелях це не відчувається, дизелю начхати на такий(відносно невеликий) відбір потужності.
    P.S.- недогледів: ДО 200-300 це занадто. Оберти мають впасти НА 100(приблизно). Їдьте на діаностику для початку, щось там не так.

    Оффлайн Lucky fox Мужской

    • "Категория А - Автор"
    • ***
    • Страна: ua
    • Город: АЕ ← → ВН
    • Марка автомобиля: Kyron 2010, бензин, механика
    • Модель: Kyron
    Падають оберти!
    « Ответ #2 : 23 Апрель 2018, 06:36:23 »
  • Вверх
  • Вниз
  • У меня тоже последнее время заметно усилились симптомы, описанные bohdanlutsk. Правда, падают не до 300 об., а до 550-600, хотя раньше держались 700-750 с включенным кондиционером. Диагностика ничего не показала и мастер высказал гипотезу, что топливо паршивое (95 Energy с "Укрнафты").

    Оффлайн bohdanlutsk Мужской

    • Приезжий
    • Страна: ua
    • Город: Луцьк
    • Марка автомобиля: SsangYong
    • Модель: Actyon
    Падають оберти!
    « Ответ #3 : 24 Июль 2018, 15:02:18 »
  • Вверх
  • Вниз
  • Проблема була у котушках запалювання.
    Дійшло до того, що навіть на холостих оберти падали і піднімалися, знову падали і знову піднімалися. При чому різниці не було чи газ чи бензин.. на бензині менше відчутно було, але все ж.
    Поміняв котушки запалювання і високовольтні дроти, які йдуть до сусідніх свічок (найкрайще підходять Beru або NGK), і лише тоді мотор ожив.