Автор Тема: Сажевый фильтр-проблемы и решения...обсуждение!!  (Прочитано 187821 раз)

0 Пользователей и 2 Гостей просматривают эту тему.

Оффлайн VICTOR Мужской

  • Член клуба
  • "Категория С – Солидный водила"
  • ***
  • Страна: ua
  • Город: запорожье
  • Марка автомобиля: рекстон 2.7xvt авт н корандо диз авт
Это да...
отключите егр. не гробте машину.
а машина, в знак благодарности, поедет получше.

Оффлайн Roland Мужской

  • "70" (уже не ученик)
  • **
  • Страна: ua
  • Город: Львів
  • Марка автомобиля: SY
  • Модель: Korando
У мене зараз 85 тис., 2012р., дорестайл, 2.0 Д.
Динаміка вже не та, випалювання фільтра кожних 400-500км (було кожних 900км), заправки Socar,  OKKO, звук мотора став дзвінкішим (клапана передають привіт). "Чеків" поки нема.

Почитав тему, всі дилеми щодо сажового зацінив  ,), поки видаляти не планую.

Але що дивує, що на рос. форумах колись писали, що проблеми з датчиками диф. тиску сажового поголовно вирішуються демонтажем і прочищенням металевих трубок (див. малюнок) від сажі, інколи це помагає з проблемою підвищеної витрати пального та частого випалювання фільтра.

Хтось з нашого клубу з таким стикався, є сенс їх чистити для профілактики?



Оффлайн VICTOR Мужской

  • Член клуба
  • "Категория С – Солидный водила"
  • ***
  • Страна: ua
  • Город: запорожье
  • Марка автомобиля: рекстон 2.7xvt авт н корандо диз авт
звук мотора став дзвінкішим (клапана передають привіт).
может быть у вас датчик детонации накрылся?